GNOME2+Ra, trochę pomocy ;)

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Sob, 9 Lis 2002, 20:12:12 CET

On Sun, Jun 09, 2002 at 01:25:11AM +0200, ZyTeK wrote:

> Po pierwsze, moje rpm -qa. Wersje nie są aktualne, właście leci
> dist-upgrade.
> Ktoś zorientowany mógłby rzucić okiem, czy czasem jakiegoś pakietu nie
> trzeba by usunąć i przebudować z CVSu ? Czy czasem nadal nie mam śmieci z
> pozostałych budowań. No i w ogóle, bo straciłem rachubę, jak teraz g2
> wygląda w naszym CVSie ? Co jest na DEVEL co będzie mi potrzebne ?

wersja z HEAD gnome 2.1 z gtk 2.1.2 jest w poldkowym :
source = gnome2ra,noauto   http://www.hakore.com/~krzak/rpm/gnome2ra/

to sa pakiety ktore udalo mi sie zbudowac majac wczesniej Ra. mozesz
zobaczyc czy u ciebie sie odpali. generalnie panel i nautilus sie
odpala, nad reszta walcze, zreszta nie jestem osamotniony. :)

---
krzak
http://krzak.linux.net.pl/