lilo (aktualizacja poldkiem)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 10 Lis 2002, 18:22:02 CET

On Sun, Nov 10, 2002 at 06:10:27PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> No to kernel nie powinien mieć req rc-boot, ale jeśli są dostępne to ma z
> niego korzystać! Bo w przeciwnym razie cały pomysł z rc-boot jest właściwie
> okdr (no pomijając, że przydaje się podczas instalacji :).

Kernel nigdy nie miał Prereq: rc-boot, przynajmniej gdy dodawałem
obsługę rc-boot do kernela (była tam baaaardzo długo) Prereq: rc-boot
było za-#, trzeba je stamtąd całkiem wywalić. Nie mam pojęcia czemu
kloczek za-# rc-boot? Tomku czy mógłbyś nas oświecić w tej kwestii?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h