pcmcia-cs

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Pon, 11 Lis 2002, 20:40:11 CET

On pon, lis 11, 2002 at 02:01:23 +0100, Krzysiek Taraszka wrote:
> BUG #420 juz prawie poprawiony/dodany, ale jest jeden problem, tam jest
> binarna biblioteka linkowana z en0100_cs.o, i teraz co z tym zrobic ? Zadnej
> licencji nie ma, nic, a w kernelu jak BYK pisze
>
> [dzimi w cyborg SPECS]$ grep License kernel.spec
> License:        GPL
> [dzimi w cyborg SPECS]$
>
> Michał, czy mozesz glebiej dotrzec do producenta i zerknac co z licencja ?
> Inaczej to nie wpadnie do PLD, przykro mi, nie chce aby Ja, tj. Krzysztof
> Taraszka tafil za kratki, za to ze zlamal licencje jako MAINTAINER 2.2 w
> PLD ...

Hmmm... Postaram się skontaktować z w tej sprawie, jednak mam pytanie na
przyszłość: co z innymi podobnymi do tego kwiatkami? Nie można zrobić
jakiejś gałęzi jak w debianie non-free, albo coś w tym stylu?

--
Michał Cieślicki                                            Linux User
Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów.                  BOFH# 264799