pcmcia-cs

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Pon, 11 Lis 2002, 21:16:21 CET

On pon, lis 11, 2002 at 07:50:02 +0100, Michal Margula wrote:

> Niektórych rzeczy nie możesz dystrybuować i już. A jeśli np się okaże,
> że ten moduł ma licencję inna niż kernel, ale taką którą można
> dystrybuować to spokojnie można wsadzić to w osobny pakiet.

Nie mam pojęcia jak wygląda kwestia licencji, ale jak znam takie firmy
jak Micronet, to może być problem. Jednakże, czy wrzucenie tego do
osobnego pakietu nie ograniczy np. mozliwości przeprowdzenia instalacji
z sieci na takiej karcie?

--
Michał Cieślicki                                            Linux User
Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów.                  BOFH# 264799