Kernel PLD (Było Re: static-routes)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 12 Lis 2002, 00:15:25 CET

On Mon, Nov 11, 2002 at 02:17:25PM +0100, Krzysiek Taraszka wrote:
> [...]

Prawidłowy objaw (obserwowany na 2.4 z programami nie obsługującymi LFS)
to błąd przy otwieraniu lub stat() pliku.

> heh, tylko ktore pakiety ?
> napewno samba, zip* (obsluga 64bitowych slow), sh-utils(?), file-utils
> ???

Z pamięci to ciężko... od najważniejszych:
e2fsprogs (pewnie reiser* i jfs* też; i xfs* jeśli były kompilowane na
nagłówkach 2.2), fileutils, textutils, sh-utils, mc, unrar(?)...
Z innych rzeczy gdzie widziałem używane LFS - libdv czy quicktime4linux,
less... już zdążyłem pozapominać.
Oraz pewnie wszystkie programy, gdzie jest przeglądanie katalogów - bo
inaczej są błędy przy stat(), jak napotka jakiś duży plik.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/