SPECS: tutos.spec (HEAD)

Śro, 13 Lis 2002, 09:35:05 CET

Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> writes:

> Przepraszam, ale czy mógłbym prosić o wyjaśnienie, o co w tym chodzi.
> /home/services rozumiem, nie mam zastrzeżeń, ale html/services/tutos to
> chyba jakieś nieporozumienie. Zgodnie z jaką zasadą tak mamy robić?
Z taką, żeby nie robić burdelu bezpośrednio w html/. Z tym, że to jest
post-Raowa rzecz. Ra już afaik zamknięte na amen.

> grep po specach pokazuje, że to jedyny taki przypadek.
Ta. Od czegoś trzeba zacząć. Było to omawiane tutaj.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux