SPECS: kdebase.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 13 Lis 2002, 20:58:18 CET

Dnia Wednesday 13 of November 2002 20:46, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> Tyle, że to w niczym jednak nie przeszkadza.
> To nie jest drzewo opcji tylko drzewko z aplikacjami do ustawiania
> parametrów KDE. Ikonka KControl najduje się po czymś takim na samym
> początku i jej wybranie nic nie zmienia.
> Sytuacja jest analgiczna do tej jak jest w przyapdku GNOME.
> .. chyba że widzisz jakeiś inne nieporządane skutki czegoś takiego ?
(...)
1. To niekoniecznie będzie na początku
2. Kliknięcie na tą pozycję na zewnatrz nie powoduje żadnej akcji oprócz
chwilowej proby zainicjowania aplikacji (co jest rzeczą niepokojącą z
punktu widzenia zwykłego usera) a pod maską kończy się gdzies jakimś tam
błędem.
3. Jest nieestetyczne i nielogiczne w sytuacji, gdy występować nie musi

Jeżeli nie uznasz powyższych za argumenty ważkie to z mojej strony EOT

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl