bug w quota

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 13 Lis 2002, 23:02:30 CET

On Wed, Nov 13, 2002 at 02:36:25PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> A to jest właśnie ciekawe, bo właśnie się zorientowałem, że mam:
> /dev/sdc3 on /home type ext2 (rw,grpquota,usrquota)
> /dev/sdc2 on /var/mail type reiserfs (rw,notail,grpquota,usrquota)
hm...
ja miałem reisera na serwerku przez kilkanaście godzin. Do momentu kiedy
mi się system z nim nie wysypał(wysłanie listu na ponad tysiąc kont -
/var/mail z maildirami na reiserfs-ie). Coś się sypnęło z quotą... Potem
przeszłem tam na ext2 i jak na razie(odpukać) nie ma żadnych problemów.
Sądzę że reiser i quota są niezbyt dobrze dopracowane po prostu...
I jeżeli mam być szczery ja już się do reisera+quoty zraziłem... i mam
tylko tam gdzie nie muszę quoty zakładać czyli np /var/cache/squid ;)