host cusik nie działa?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 14 Lis 2002, 09:53:32 CET

On Wed, Nov 13, 2002 at 06:08:54PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> Hmmm... ma ktoś działąjący przykład? Bo ja chyba głupi jestem i mam SERVFAIL
> zamiast reva w bitstream formacie.
Mnie też to chyba nigdy do końca nie działało.

> (inna sprawa, że się nasłuchałem, że tak bitstream jak i rekordy A6 są de
> facto martwymi standardami).
Dlatego też się bardzo nie przejmuję tym, że to nie działa. Ale A6 mam
(ale tylko w tych strefach, dla których secondary mam u siebie, bo
niektóre serwery olewają strefy z takimi rekordami).

Zresztą dla 3ffe:: nie ma nawet delegacji ip6.arpa.

Pozdrowienia,
	Jacek