zlocik PLD ?:))

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 14 Lis 2002, 16:14:22 CET

On Thu, 14 Nov 2002 12:32:09 +0100 (CET)
Marzena Kamecka <skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl> wrote:

> 1. Czy masz zamiar sie zjawic na zlocie ?

Chętnie w zależności od terminu.

> 2. Czy zamierzasz wziasc kogos z soba ?

A można wziąć kogoś niezrzeszonego? :-)

> 3.  Kiedy bys chcial aby sie odbyl zlot, podaj termin

Żeby było wolne. Duużo wolnego. Może PLD Sylwester? ;]

> 4. Podaj tematy jakie chcialbys by byly poruszone na zlocie

Z pewnością temat piwa, a reszta to nie wiem :P

> 5. Moze jestes chetny by o czyms opowiedziec ?

Nie :\

> 6. Moze masz jakies pytania ?

Nie :-)

> 7. Czy mialbys cos przeciwko temu gdyby w razie problemow dostania
> pieniazkow od PLUGu bylaby wprowadzona jakas skladka na nasza wyzere i

Ja chętnie dam kasę, nie więcej jednak niż 50 zł ;]

> 8. Moze znacie jakichs sponsorow ktorzy by nam cos dali na zlot ?
> soczki, paluszki, ciasteczka, cokolwiek.

J.w.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)