DoS jajka

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 14 Lis 2002, 18:11:56 CET

In article <20021114141719.GB5121 w gruby.cs.net.pl> you wrote:

> kernel-2.4-NTfix.patch już poszedł.
> Nie wiem, czy na 2.2 się nałoży, czy trzeba jeszcze dopasować.
> Być może zmian część zmian jest nadmiarowa, ale w takiej postaci to
> działa, a w poprzedniej nie.
>
> Trzeba by jeszcze sprawdzić, czy linux-abi się nie zepsuło przy
> okazji. Ale poprawka jest bardziej krytyczna od ABI.

Nie wszyscy czytają lk, wyszło:

Linux 2.4.20-rc1-ac2
o       Ptrace NT flag fix                              (Andrea Arcangeli)
o       lcall NT clear fixes                            (Petr Vandrovec)

[...]
Jeszcze nie testowałem, ale zaraz będe.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*