SPECS: adom.spec (HEAD)

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Sob, 16 Lis 2002, 02:11:43 CET

On Sat, Nov 16, 2002 at 12:07:39AM +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Przejżyj changelog. :) Na pld-devel pisałem, jakoś nikt sobie nic z tego
> nie robi.
musiałem przegapić...
w changelogu nic nie widzę odnośnie licencji na redystrybucję...

ale czytając punkt I.A.1 w readme.1st dochodzę do wniosku że i tak i
inaczej nie mamy prawa na żadne stbr(poza własnymi komputerami)

(cc na devel, żeby przypadkiem kloczek nie zrobił stbr ;)

> wolf

(btw - ja moją pocztówkę wysłałem już z 4 czy 5 lat temu... jak jeszcze w
liceum byłem ;)