Automagiczny builder

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 16 Lis 2002, 21:33:57 CET

Nie wiem jak działa builder, ale lekko mnie wkurza to, że niektóre
pakiety nie są w ogóle budowane, np. kernel-eplip , 9wm i wiele innych
Dlatego chcę wywołać dyskusję na temat automagicznego buildera,
tzn.
po zmianie Release spec zostaje dodany do kolejki dla buildera.
Skrypt buildera obsługuje pierwszego klienta z kolejki, buduje pakiet, itd.

Kolejka to po prostu katalog, w których umieszcza się nazwy speców.
Builder mógłby wyglądać mniej więcej tak:

#!/bin/sh

built=`ls -c $KATALOG | head -1`
while [ -n $built ]
do
    if rpmbuild -ba $SPEC/$built.spec 2>&1 > $BUILDLOGS/$built.log
    then
	mv $BUILDLOGS/$built.log $BUILDLOGS/OK
    else
	mv $BUILDLOGS/$built.log $BUILDLOGS/FAIL
    fi
    rm -f $KATALOG/$built

    built=`ls -c $KATALOG | head -1`
done

Skrypt, który na podstawie commitu utworzy touch-em odpowiedni plik
w katalogu też jest trywialny.

Więc dlaczego jeszcze tego nie ma.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!