SPECS: openh323.spec (HEAD)

Pon, 18 Lis 2002, 13:27:50 CET

> Aha... No i co z tego? Release nie zostało podbite do całkowitego,
> tylko zostawione stare. Więc na buildery i tak nie powinno pójść.

I pewnie by nie poszlo, gdyby byl odpowiedni przeplyw informacji.

ZTCW, mamy zasade, ze jezeli pakiet jeszcze nie poszedl na glowny ftp,
a zmiana nie jest krytyczna, to nie podbijamy release. Myle sie ?

A moze dobrze by bylo, zeby strony konfliktu zasiadly przy okraglym stole,
zawarly porozumienie, przywrocily status quo... ?

Rozmowa przez adwokatow w tym przypadku prowadzi donikad, wiec z mojej
strony EOT.

  phone (48)(58) 347 14 61