Automagiczny builder

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lis 2002, 16:31:49 CET

On Sun, Nov 17, 2002 at 12:28:41AM +0100, undefine w aramin.one.pl wrote:
> hm..
> może się mylę ale główną przeszkodą w czymś takim jest po prostu
> bezpieczeństwo. W "automagicznym" systemie budowania każdy kto posiada
> prawo dostępu do cvs-u możesz bez żadnych problemów dostać się np na
> konto takiego buildera. I nie wiem w jaki sposób można by to
> ograniczyć...

Nie rozumiem.
Skrypt cvsowy wykrywa podbicia Release, robi touch na pilku-nazwie pakietu
do przebudowania, do którego to katalogu ma prawo zapisu dla grupy.
Oddzielny proces pracuje w nieskończonej pętli z prawami root-a (niekoniecznie)
i przebudowywuje pakiety.
Gdzie tu są zagrożenia bezpieczeństwa ?

Można zrobić kilka kolejek o różnych priorytetach + "ręczne podawanie".

Dzięki temu developer szybciej otrzyma efekty swojej pracy, a zadania
kierownictwa zostaną zredukowane do decydowania o przerzuceniu bądź nie
pakietu z test na główne drzewo.

Gdyby do podkatalogu test dodać funkcjonalność taką jak ma podkatalog pool,
to byłby już pełen sukces.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!