SPECS: openh323.spec (HEAD)

Nie, 17 Lis 2002, 18:51:40 CET

On Sun, 17 Nov 2002, agaran wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	agaran	02/11/17 17:17:04
>
> Modified files:
> 	openh323.spec
>
> Log message:
> BR: openldap-devel its used

Nie jest używany i na razie zablkowałem Ci RW do momentu kiedy nie
pokżesz, że w trakcie budowania gdzieś jest tam używany openldap.

Do reszty osób informacyjnie wytłumacznie żeby nie było wątpliwości.

openh323 bez zainstaloanego openldap-devel skompilował RMF na x86, a ja
w międzyczasie także na sparc.
openh323 budowany jest z czystych Makewfile i nie ma tam żadnej detekcji
środowiska. Przebudowanie tego pakietu w otoczeniu zainstalowanego
openldap-devel nie zmienia w takim razie także tego czy jest tu używane
openldap czy nie. Wynikowy pakiet także nie jest linkowany z bibliotkami
openldap.

Maciek na ircu nie chciał odpowidzieć na pytanie gdzie openldap jest
używany pokazując wy wyjście z "grep ldap" po źródłach (co jeszcze o
niczym nie świadczy), a prośbę o pokazanie wyjścia z kompilacji
pokazującego gdzie jest potrzebny openldap wysłał mnie na na drzewo
niejako przy okazji wyżywając od idiotów. W tej sytuacji nie ma sensu się
przepychać commitami.

Do mometu kiedy Maciek nie wytłumaczy się z powyższego prosiłbym jednak nie
zabieranie głosu publicznie .. chyba że ktoś potrafi pokazać, że
openldap-devel w BR jest tu rzeczywiście potrzebne.