Automagiczny builder

Nie, 17 Lis 2002, 19:48:48 CET

On Sat, 16 Nov 2002, Witold Filipczyk wrote:
[..]
> kernel-eplip i 9wm nadają się, żeby je puścić na buildery.

Prośba odnośnie 9wm: spróbuj dorobić jeszcze desktp taki jak maja inne win
mgr-y.
kernel-eplip włąsnie poszed na buildery.

> Nowy komputer przemielił by w dwa, no może trzy dni wszystkie .spece z repo.

Oj to musiałby być nieco więcej niż nowy komputer lub dni musiałby mieć
więcej niż 24h :)

Co do automatyki do massive build to Michał część jak nie całość zronbił w
podkatalogu modułu pld-builder ale osobiście nie miałem czasu w to
zajrzeć. takze jak chcesz .. próbuj :)