Automagiczny builder

Nie, 17 Lis 2002, 19:56:45 CET

On Sun, 17 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> zaleglosci w czytaniu changelogow u kloczka ?

Juz nei rosna .. raczje maleją :)
To nie jest tu newralgizne. Owszem dosć cżesto o ile z jaksiź powodów coś
w pakeicie mi się nie podoba to nei posyłąm go na buildery. Dość często
komentuję co jest jeszcze nie tak ale gdyby, takeigo sygnału jednak nie
wysłał to wystarczy sie poprstu spytać co mnie jeszcze jakos niepokoi
odnośnie jakiegoś pakietu.
Mogę obiecać że listy z tytułem "STBR: *" będę traktował priorytetowo.