xcdroast i nazwa grupy

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lis 2002, 20:18:01 CET

On nie 17. listopada 2002 18:19, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia Sunday 17 of November 2002 18:13, Tomasz Grobelny napisał:
> (...)

> a Gdzie w systemie używana jest grupa cdwrite ??
No chyba, że ta grupa jest utworzona na potrzeby tylko xcdroasta. Jeżeli to
pytanie jednak nie było retoryczne to nie znam odpowiedzi (z PLD nie mam
wiele wspólnego-jestem tylko szarym użytkownikiem). Ale do czegoś ta grupa
chyba służy, nie? Ktoś (użytkownicy) i coś (urządzenia) chyba do niej należy.

Tomek