xcdroast i nazwa grupy

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 17 Lis 2002, 21:53:10 CET

Dnia Sunday 17 of November 2002 21:44, Grzegorz Golawski napisał:
(...)
> Przydałoby się jeszcze żeby urządzenia /dev/scd* miały grupę cdwrite i

/dev/scdX maja grupę "disk" - tak więc nie ma problemu, żeby tam dodać
usera (scd to nie zawsze nagrywarka - toteż danie wszystkim grupy
"cdwrite" jest nielogiczne).

> odpowiednie binarki ustawione sgid. Wtedy nie trzeba by uruchamiać
> 'activate non root mode' po każdym upgrejdzie cdrtools.

A to to jest chyba niezgodne z założeniami PLD - osobiscie też wolę
suidy/sgidy ustawiac sam - świadomie i nie chciałbym, żeby rpm mnie w tym
wyręczał

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl