xcdroast i nazwa grupy

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 17 Lis 2002, 22:19:14 CET

Dnia Sunday 17 of November 2002 22:08, Michal Margula napisał:

> Ale pewnie chodzi o dostęp do urządzeń.

Ok - tutaj chodzi o to, czy używanie grupy cdwrite przez program xcdroast
oraz jednocześnie przez system do innych celów powoduje jakieś konfilkty
interesów. - według mnie nie - ponieważ:
- xcdroast jest zadowolony, jezeli tylko taka grupa istnieje i olewa to,
czy któs jest do niej dopisany, czy nie
- jeżeli administrator systemu zdecyduje, że dany user ma byc członkiem
tej grupy (np. w celu uzywania gołego cdrecord) to go do niej prostu
dopisuje.
W ten sposób wszyscy są zadowoleni.

--
Adam Gorzkiewicz