SPECS: openh323.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 18 Lis 2002, 10:56:56 CET

On Sun, Nov 17, 2002 at 10:53:06PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ja tylko dodam, ze hostem testowym i686 byla ep09,
> wiec nie przyjmuje odpowiedzi "bo sie nie budowalo".
> Dodatkowo sprawdzilem na PPC (eu11).
> Tez sie buduje poprawnie bez openldap-devel w systemie.
No i co z tego?

$ cd ~/rpm/BUILD/openh323/src
$ grep  LDAP Makefile

# Added LDAP support, thanks Martin Froehlich and mediaWays!
# from the Unix OpenLDAP library and means we do not have to be as strict
# LDAP support
        $(ASNPARSER) -m LDAP -o ldap_asn -c $<

Więc może byście przestali machać szabelką i zaczęli myśleć głową
a nie jajami?

    wrobell <wrobell w ite.pl>