cdrecord + Ra+2.4.19 - bledy :(

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 18 Lis 2002, 12:07:52 CET

On Mon, 18 Nov 2002 10:17:01 +0100
Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> wrote:

> co za nagrywarka ? to raz
yamaha scsi - bodairze 6x8x24
> po drugie man cdrecord && cdrecord -scanbus i podac wynik
prosze bardzo:
 cdrecord -scanbus
Cdrecord 1.11a39 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2002 Jörg Schilling
cdrecord: No such file or directory. Cannot open '/dev/pg*'. Cannot open SCSI driver.
cdrecord: For possible targets try 'cdrecord -scanbus'. Make sure you are root.
cdrecord: For possible transport specifiers try 'cdrecord dev=help'.

> czyli np cdrecord dev=0,1,0 i tak dalej | wszystko w manie
(gdyby -scanbus dawalo "normalny" wynik to nie robilbym strace)

> Przeczytac hałtu, jesli jest to nagruwarka scsi to nagrywanie dziala
> od ręki.
ze wzglu na fakt ze plytki nagrywam(łem) pod linuksem od kilku lat, a ostatnia okolo miesiaca temu to nie przypuszczam zeby w howto bylo objasnienie co sie zmienilo w ciagu ostatniego miesiaca...

pozdrowienia