SOURCES: libtool-relink.patch (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Lis 2002, 22:22:26 CET

On Mon, Nov 18, 2002 at 08:41:50PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Dla wszystkich którzy się orientują o co chodzi. Patch wygląda tak:
> diff -r1.2 libtool-relink.patch
> 7c7
> < +    inst_prefix_dir=
> ---
>
> Chyba nie muszę tłumaczyć, że pozwala on na zbudowanie problematycznych paczek
> bez jakiejkolwiek w nich ingerencji?

A które są problematyczne? Jakoś nie natrafiłem na takie.

> Jeśli nikt nie zgłosi sprzeciwu to
> podbiję rel libtoola i tam gdzie to jest konieczne po prostu dam BR: libtool

1:1.4.3-2 jeśli już (żeby dało się używać 1.4d - ta wersja ma poprawki
na libstdc++, których brakowało przynajmniej w 1.4.2)

> oraz pousuwam ewentualne inne sposoby użycia tego.

Tzn? Jeśli chodzi o "avoid relinking" to to jest do wywalenia tak czy
inaczej (nie powinno być potrzebne nawet z poprzednią wersją patcha
relink... a co więcej zatruwa dependency_libs błędnymi -L).

> Btw: ten patch został wysłany maintainerom libtoola?

Nie wiem. Pochodzi podobno z mdk.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/