Głupie pytanie

Pon, 18 Lis 2002, 22:54:11 CET

Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> writes:

> Czy istnieją notebooki wieloprocesorowe? Bo tak mnie zastanawia
> kernel-smp-pcmcia-cs :). Chociaż może karty PCI na pcmcia?
Nie ma kart pcmcia na PCI bo to by było bez sensu. Wtedy by to były
karty PCI.

W każdym razie bez problemu można wpakować kontroler PC Card
w slot PCI i dopiero do niego wkładać karty PCMCIA. Taki kontroler
kosztuje niecałe 200zł i np. mam 3 komputery PC mające po dwa takie
kontrolery w każdym (z tym, że to UP ale gdyby było SMP to bym
się nie obraził ;-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux