Głupie pytanie

Wto, 19 Lis 2002, 12:09:16 CET

Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> writes:

> Do kart pcmcia do sieci bezprzewodowych mozna kupic adaptery PCI,
> czyli w taki adapter wkladasz kartę pcmcia i dziala, byc moze i sa
> do kart sieciowych, modemow na pcimci itp.
Dokładnie, a ten adapter to nic innego jak _kontroler_ CardBus więc tu
żadnej karty pcmcia/cardbus w PCI nie wkładasz, a jedynie kontroler.

To zresztą dokładnie takie same kontrolery jak w laptopach się używa
np Texas Instruments PCI1410 PC card Cardbus Controller

> Michał Abramowicz		abraam at cs net pl

ps. to tak jakby ktoś chciał dysk IDE wpinać w PCI ;-)
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux