SOURCES: libtool-relink.patch (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 19 Lis 2002, 16:23:41 CET

On Tuesday 19 November 2002 00:24, Jakub Bogusz wrote:
> Nie - ale libtool z patchem relink (nawet bez poprawki mmazura) tak.
> A mieszanie sedem w *.la jest brzydsze i czasem szkodzi.

No właśnie mieszałem w *.la sedem, bo nie wiedziałem, że patch relink wogóle
istnieje. A nawet skoro istnieje to i tak nie działał. Moja poprawka
powoduje, że nie trzeba wywoływać libtoola z opcją zapodającą gdzie jest
DESTDIR bo sobie libtool sam DESTDIRA bierze ze środowiska. Natomiast nadal
nie działające przy relinkowaniu biblioteki to glib2 i pango. Z tego co
widziałem, to tam trzeba na sztywno pododawać do LDADD argumenty do libtoola,
albo korzystać z mojej poprawki do relinka. Ja jestem oczywiście za swoją
poprawką, ale chętnie bym wysłuchał niezależnej opinii :)