SPECS: mutt.spec (HEAD)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 20 Lis 2002, 15:42:56 CET

To źle? Mi się bardzo podoba, że mam wszystko w jednym programie z jednym plikiem
konfiguracyjnym.

<ciach>
$ mutt -v
Mutt 1.4i (2002-05-29)
Copyright (C) 1996-2001 Michael R. Elkins i inni.
Program nie jest objęty ŻADNĄ gwarancją; szczegóły poznasz pisząc 'mutt -vv'.
Mutt jest darmowym oprogramowaniem, jesteś jak najbardziej uprawniony do
jego redystrybucji pod pewnymi warunkami, szczegóły poznasz pisząc 'mutt -vv'.

System: Linux 2.4.19 (i686) [using ncurses 5.2]
Parametry kompilacji:
-DOMAIN
-DEBUG
+HOMESPOOL  -USE_SETGID  +USE_DOTLOCK  +DL_STANDALONE
+USE_FCNTL  -USE_FLOCK
+USE_POP  +USE_NNTP  +USE_IMAP  -USE_GSS  +USE_SSL  +USE_SASL
-HAVE_REGCOMP  +USE_GNU_REGEX
+HAVE_COLOR  +HAVE_START_COLOR  +HAVE_TYPEAHEAD  +HAVE_BKGDSET
+HAVE_CURS_SET  +HAVE_META  +HAVE_RESIZETERM
+HAVE_PGP  -BUFFY_SIZE -EXACT_ADDRESS  +SUN_ATTACHMENT
+ENABLE_NLS  -LOCALES_HACK  +COMPRESSED  +HAVE_WC_FUNCS  +HAVE_LANGINFO_CODESET  +HAVE_LANGINFO_YESEXPR
+HAVE_ICONV  -ICONV_NONTRANS  +HAVE_GETSID  +HAVE_GETADDRINFO
-ISPELL
SENDMAIL="/usr/sbin/sendmail"
MAILPATH="Maildir"
PKGDATADIR="/usr/share/mutt"
SYSCONFDIR="/etc"
EXECSHELL="/bin/sh"
MIXMASTER="mixmaster"
Aby powiadomić autorów, proszę pisać na <mutt-dev w mutt.org>.
Aby zgłosić błąd użyj programu flea(1).

vvv.nntp
patch-1.3.28.dw.pgp-hook.3
vvv.quote
patch-1.3.27.cd.signatures_menu.2.1
patch-1.3.25.cd.purge_command.2
patch-1.3.27.cd.trash_folder.1
patch-1.3.26.devl.narrow_tree.1
patch-1.3.27.rr.compressed.1
patch-1.3.27.cd.edit_threads.9.1
</ciach>
Czegoś brakuję? Mogę spreparować niezbędne poprawki.

Gdyby do było zaimplementowane jako wtyczki nie miałbym nic przeciwko różnym
mutt-nntp, mutt-imap. Ale tak będzie jedynie powielony pakiet. IMHO ten patch
w niczym nie ogranicza funkcjonalności mutt'a. Dodaje pare kilobajtów do binarki
i uzupełnia dokumentacje.

> Co w przypadku, kiedy wyjdzie nowy mutt, a nie patch nie zostanie jeszcze
> dostosowany? Czekać? Wypuścić wersję bez nntp?
VVV przygotował już wersję pod 1.5.1 więc o to się nie martwię.

> Ten patch ma 1.5MB, więc opiekowanie się tym może być problematyczne.
Przystosowanie poszło mi dość szybko koliduję z kilkoma innymi poprawkami,
ale nie za bardzo.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \