SPECS: mutt.spec (HEAD)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 20 Lis 2002, 17:30:17 CET

> Twój wybór. Ja nie lubię mieć śmieci w systemie. :-P
Ale w niektórych przypadkach jest to nieuniknione.

> Na razie nie wprowadzają i nie słyszałem, by taki zamiar był, a wręcz
> przeciwnie.
Ale jak jednak włączą będziesz miał problem :)

> Proszę o dowód. :-]
Proszę o dowód że reszta patchy występujących w PLD'owych specach nic nie psuje.
Jak nie dostane zaczynam komentowanie. :)

> Jak sobie to wyobrażasz? Oficjalny mutt w mutt-no-nntp.spec a nieoficjalny
> w mutt.spec? :-]
Może wsadźmy jeszcze oficjalny kernel do kernel.spec, i utwórzmy
kernel-z-kilkudziesiecioma-patchami.spec. :-P

> No i tak jeszcze mnie naszło... Jeśli już, to który nntp patch w mutt.spec?
> Bo z tego co mi wiadomo, to są conajmniej dwa takowe.
Ten który jest już gotowy, no chyba że ktoś chce inny to wtedy SOD#1 :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \