SPECS: mutt.spec (HEAD)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 20 Lis 2002, 19:18:19 CET

Ja też nie mogę się przyzwyczaić. Patch na patcha? :)

> I jeszcze co chwile przyczepia się że nie może znaleźć hosta "news.mmm".
> Pewnie wziął sobie ze środowiska, ale prosił go ktoś o to?
$NNTPSERVER?
/etc/nntpserver?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \