pld.net.pl (było: Announce -- AAA!!! Wazne!)

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 21 Lis 2002, 19:22:23 CET

Dnia 20 lis o godzinie 07:50:54 +0100, Robert J. Wozny napisał(a):

> a co z podpisywaniem pakietow i sign.pld.net.pl ?

Właśnie z BTSu kliknąłem w link do www.pld.net.pl i trochę się
zdziwiłem...
"Pierwszy Serwis Międzynarodowy Transportu i Spedycji" :-)

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --