SPECS: rpm.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 21 Lis 2002, 00:21:26 CET

On Wed, Nov 20, 2002 at 10:44:32PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Cięciwa i agaran poinformowali mnie o nie budujących się różnych pakietach.
> Okazało się, że mamy spitraszone __gettextize które nie bierze pod uwagę, że
> pakiet może już działac dobrze z nowym gettextem :)

To było wiadomo - bo ktoś popsuł ;>

Odnośnie wersji po poprawkach:
- przydałoby się dodać wszędzie --no-changelog (po co śmiecić?);
  ale nie wiem, czy to działa z 0.10.x, więc być może zależnie od wersji
- lepiej byłoby po gettextize --intl sprawdzać, czy po/Makevars istnieje
  - jeśli nazywa się inaczej, nie będzie można w ogóle użyć tego makra

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/