Mamy zezwolenie na redystrybucje binarek mks

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 21 Lis 2002, 07:43:32 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 12:06:25AM +0100, Tomasz K?oczko wrote:

> J?sli o misiach mamy gada? .. misiu zrób co? ?eby uzyska? pewnos? ?e tak
> sie nie stanie/pomy?l nad tym jaki glejt/podk?adk? musisz mie? w
> r?ku/gdziekolwiek zamiast straszy? ..
Juz Ci to ludzi mowili. Ale teraz sie boja bo kazdy kto chce
stowrzyszenia traci RW do cvs.

Ale z drugiej strony to to trza poprostu zrobic ja nie wiem w czym
jest problem zeby to zrobic pozatym ze jedyna osobe ktora chciala
to robic zes wykopal z cvs. A reszcie sie albo niechce albo nie moze.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.