Mamy zezwolenie na redystrybucje binarek mks

Krzysztof Drewicz hunter w mimuw.edu.pl
Czw, 21 Lis 2002, 08:33:56 CET

On Wed, Nov 20, 2002 at 06:29:30PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Eeee... MKS'a to rozumiem.
> To jest produkt polski.
> Własnie, ja to juz ktos ma kontakt z MKS'em: czy
> moze daloby sie przekompilowac mks/mksd dla !ix86?
> Przydalby sie antywirus dla ppc...

Postaw sobie _mojego_ mks_d na i386, a po tcp dobijesz się do niego
choćby i macosa9. A Kamil cos pisał że musiałbyś wystawić mu dość
nowe g++ (jakiś +/- rok temu)

> Ale Suna? Nie chca to niech ida do /dev/drzewo.

(Co prawda miał na myśli Suna... ale na ppc-linux chyba łatwiej)

> M.
hunter.

--
Krzysztof Drewicz
hunter w someware.something
#101 reason why I do give Macs To my LUsers: they simply can't do rm -rf /