Haslo roota w txt w /etc/installer.sysconf !

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Czw, 21 Lis 2002, 09:57:04 CET

Michal Moskal (malekith w pld-linux.org) wrote:
> I ten człowiek co sobie edytuje ten plik vi'em to ma wbudowany w łep
> DES. Jak ktoś chce to niech to *dobrze* zrobi i przyśle patcha, ja
> nie widzę potrzeby, kto zostawia hasło z instalacji?

w imię zasad ;-)
może dało by się zrobić by hasło mogło być plain lub cryptowane,
łatwo przecież rozpoznać po salcie
Instalator zapisywal by zakryptowane a z palca ewentualnie dalo by sie
poprawić na dowolne juz plain.

Arek