Na mini iso pakiety do PCMCIA

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 21 Lis 2002, 11:34:40 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 11:28:21AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Już jest w liście (mówiłem zółwiowi żeby dodał w repo) i zaraz spróbuję
> przegenerować tylko mini (przy przegenerowywaniu iso ostetecznei jeszcze
> raz będzie to regenerowane i tak).

Do mini-iso są dwie listy. Jedna to lista pakietów które mają być na
płytce (w admin/ftp/mini-iso.lst) a druga to zestaw pakietów mini-iso
w bootdisk/batch-installer/cośtam. Przy wywalaniu pakietu z mini-iso.lst
trzeba też wywalić z mini-iso. Ale przy dodawaniu trzeba się zastanowić.
Nie wiem jak w tym przypadku... RFC.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h