libtool

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 21 Lis 2002, 11:43:06 CET

W liście z czw, 21-11-2002, godz. 11:28, Michal Moskal pisze:

> A, to pewnie nie ma przykładu bo raczej rzadko się coś linkuje
> statycznie. Ale czasem się to robi. Nie wiem czy można to olać...

dlatego tez wyslalem to na grupe a nie zmienialem :)
ale jezeli jest to sposob libtoola na radzenie sobie ze statycznymi
bibliotekami to jest to na prawde chore...

przydalby sie jakis pakiet, na ktory mozna to testowac, bo zamierzam nad
tym dluzej posiedziec (idealem byloby napisanie libtoola w C ;) wtedy
dostalby prawdziwego kopa... - TODO w ac? ;)) )
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl