ghostscript

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Czw, 21 Lis 2002, 16:54:39 CET

On  Thu, Nov  21, 2002  at 04:21:38PM  +0100, Arkadiusz  Miskiewicz
wrote:

> IMO nie.  Od takich  rzeczy jest HEAD.  Na Ra-branch  powinny iść
> tylko krytyczne rzeczy.

Rozumiem. Pytanie  jest teraz takie:  Czy i ew. na  jakiej zasadzie
wsparcie dla tych drukarek pojawi się w Ra?

Tak się  złożyło, że  taka drukarka pojawiła  się w  firmie wczoraj
(czyli  w sumie  już  po  zamknięciu Ra)  i  dlatego dopiero  teraz
wsparcie dla  tych drukarek  pojawiło się w  PLD. IMHO  czekanie na
PLD-2 z  tego typu zmianą  jest co  najmniej dziwne. Czy  są jakieś
ustalenia dotyczące tego typu sytuacji?

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|