1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Czw, 21 Lis 2002, 17:12:04 CET

On Thu, 21 Nov 2002, Jacek Rzęsista wrote:

> Czyli kończąc dyskusję - zostawiamy jak jest ? :-)

IMHO raczje tftp.root/750 albo (jednak) tftp.tftp/750 przy założeniu że
grupa tftp jest dla osób które mają mieć prawo do grzebania w zsobach
serwowanych po TFTP .. i IMHO grupa przy takim podejściu miała by jednak
sens, a tym samym miałoby sens rejestrowanie tej grupy w rejestrze
gid/uid.
tftp.ftp/750 jest tu jednak mało poprawne ponieważ powoduje uwspólnianie
zasobówmidzy TFTP serwerem i pozwala na czytanie tychże zasobów
uzytkownikowi z którego chodzi typowo anon FTP. Pwidziałbym, że
uwzględniając wręćz ten fakt tftp.ftp/750 jest wręcz nieakceptowalne ze
względów bezpieczeństwa.