STBR mutt (for Ra)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 21 Lis 2002, 18:14:12 CET

Witam

> Zaras mnie coś trafi... ja bardzo proszę o NORMALNEGO mutta. Ni z tego
> ni z owego jak chcę wyjść z maila to mi chce newsy wysyłać,
Co znaczy wyjść z maila? Co piszę? IMHO trzeba mu tylko konfigurację poprawić.

> jak chcę
> oznaczyć maila że ważny to chce robić followup
Zmienia (usuwa) domyślne przypisanie 2 klawiszy.
Trzebaby do domyślnej konfiguracji wrzucić:
bind index 'F'	flag-message
bind index 'P'	parent-message

> i co chwile przyczepia
> się o nieistniejący serwer NNTP.
Jakieś szczegóły??? Polecam http://rtfm.bsdzine.org/ :)

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \