SPECS: rpm.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 21 Lis 2002, 20:00:32 CET

On Thursday 21 November 2002 18:43, mmazur wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	mmazur	02/11/21 18:43:10
>
> Modified files:
> 	rpm.spec
>
> Log message:
> - ok... the new gettextize works... rel4... I promise I won't be bumping
> any more releases unless something critical shows up :)

Ok. Wylądowała najprawdopodobniej finalna wersja makra __gettextize. Tylko
jedna uwaga dla osób które się nowym gettextem bawią.
Otóż rozwiązaniem problemu z brakiem katalogu intl jest albo dodanie opcji
[external] do wywołania AM_GNU_GETTEXT, albo odpalenie gettextize z opcją
--intl. Jeśli ktoś spróbuje zastosować oba rozwiązania na raz, to to *nie*
będzie działać. Innymi słowy nie należy patchować configure.in i dodawać
[external], tylko zdać się na mądrość nowego makra __gettextize które w 100%
przypadków powinno zadziałać zgodnie z oczekiwaniami na nowym gettekście (a
jak nie zadziała to możecie na mnie nakrzyczeć :).
Właśnie przeglądam spece i wywalam stare workaroundy na gettextize także
większość ludzi nie powinna się tym zbytnio przejmować tylko zupgrejdować
sobie rpma do 4.1-4 :)