w32codecs

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 22 Lis 2002, 11:45:36 CET

Dnia 22 lis 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Sprzet sprawdziles ?
Sprzęt jest dobry, przebudowywałem na nim z milion pakietów w tym roku,
kernela itd i nie było żadnych problemów.

> Bo to pierwszy podejrzany...

> Ewentualnie sprobuj przebudowac --with ... speca z CVS-u.
Właśnie z CVSu speca brałem.

> Ktory rpm ?
rpm-4.0.4-0.81

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Młodym ludziom wydaje się, że pieniądze są najważniejszą rzeczą w życiu.
Gdy się zestarzeją, są już tego pewni.