indeksy w poldeku [Re: błąd: vftp: /di]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 22 Lis 2002, 13:07:57 CET

On Fri, Nov 22, 2002 at 12:43:59PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mysle, ze chodzi o obciazenie systemu plikow wystepujace podczas regeneracji
> indeksow.

A nie dałoby się tak zrobić, żeby poldek czytał headery tylko z pakietów
z późniejszą datą modyfikacji niż data aktualnego indeksu a resztę brał
właśnie z niego (tak trzeba go przecież przeczytać)?

Wtedy obciążenie jeśli żadne pakiety nie są dodane będzie minimalne, a
jeśli jakieś zostaną dodane to też znacznie mniejsze.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h