[mis@pld.org.pl: Re: Poldek]

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 22 Lis 2002, 13:48:22 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 08:18:13PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Wsysłam tutaj, bo prawdę mówiąc nie pamiętam czy --debug to nasz patent,
> czy oryginalnego RPMa?
>
> ----- Forwarded message from "Paweł A. Gajda" <mis w pld.org.pl> -----

I to jest właśnie błąd poldka że nie zapamiętuje nazwy. Jak pociągnę
sobie rpmy na system plików który nie pozwala na zbyt długie nazwy
(dosfs, minixfs, popsute nazwy przy zaciągnaniu przez MSIE) to poldek
sobie nie poradzi z instalacją takich pakietów.
Nawet przez "poldek --install package-with-broken-filename.rpm" nie
zadziała.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak