PLD in action?

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 22 Lis 2002, 14:48:36 CET

On Fri, 22 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [...]

Kawałek ekranu slrn (cały ekran, wybrany fragment powiększony):

Liczba Zabitych: 0, Ważnych: 0, Nieważnych: 0

z dopiskiem "Kolejna dyskusja w łonie PLD Team rozwiązana" ;-)

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"