sasl

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 22 Lis 2002, 18:28:04 CET

No więc tak. Nasz cyrus-sasl jest archaiczny i trza by go zupgrejdować. Wymaga
go pięć paczek czyli nie aż tak dużo:
balsa.spec:BuildRequires:       cyrus-sasl-devel
cyrus-imapd.spec:BuildRequires: cyrus-sasl-devel >= 1.5.27
openldap.spec:BuildRequires:    cyrus-sasl-devel
php.spec:BuildRequires: cyrus-sasl-devel
sendmail.spec:BuildRequires:    cyrus-sasl-devel
Problem jest inny. Otóż przydał by się jakiś megamózg w tej dziedzinie.
(przy czym ja tu zakładam, że nowy cyrus sasl korzysta już z db4, a nie db3
jak to czyni stary). W nowym cyrusie jest narzędzie służące do konwersji
starych baz na nowe, przy czym ja nie wiem jak całość działa i nie wiem na
ile jest możliwa automagiczna konwersja tego. Jest tu ktoś czujący się na
siłach wypowiedzieć w tej kwestii?