PLD in action?

Piotr Meyer aniou w root.pl
Pią, 22 Lis 2002, 19:38:41 CET

On Fri, 22 Nov 2002 18:07:12 +0100
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> wrote:

[...]

> n/p
>
> Jak tylko doszlifuję swój desktop to wystawię parę screenów.

Fajnie, dostałem już troszkę przesyłek (przysyłajcie, przysyłajcie) i
troszkę namiarów. Teraz mam wątpliwość, jak to najlepiej upchnąć na
stronie: czy po prostu stworzyć w PLD_www_res/main/distrib podkatalog,
np. screens i tam wszystko upychać, a potem dodać do CVS? Mam pewne
wątpliwości, czy dosyć pewną ilość obrazków (od 50 kilo do ~ 1 mega) i
ich miniaturki można ot tak sobie wepchnąć w CVS?
Nie chciałbym zrobić niemiłej niespodzianki komuś, kto postanowi potem
zrobić 'cvs co PLD-doc' i się potem nie doczeka....

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer