info: RMF i ankry ..

Pią, 22 Lis 2002, 22:03:47 CET

.. do mojego powrotu (do sirody) stanowią o wszelkich bieżących ruchach
jakie w razie czego będą konieczne do podjęcia w srawach związanych z PLD
takich jak sprawa wykończenia anonsów czy (odpukać) konieczności
wypuszczenia jakiś poprawionych pakietów do updates.

RMF ma w razie czego potrzebne wszystkie rzeczy włączie z kluczem
którym są podpisywane pakiety także w razie czego jest możliwe
wypuszczenie poprawki pod moją nieobecność.

Do sirody także prosiłbym coby raczej za dużo poczty do mnie nie wysyłać
:_)

Miłego weekendu.