SPECS: kdegraphics.spec (DEVEL)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 25 Lis 2002, 14:23:40 CET

Dnia Monday 25 of November 2002 14:06, Michał Kochanowicz napisał:
(...)
> Dokładnie. A pakiet wygenerowany ze speca będzie nazywał się 3.1 (bez
> RC4). To jest wprowadzanie w błąd i tworzenie niejednoznaczności. Bo
> jak nazwiesz pakiet po wydaniu wersji final?

No cóż - rc4 miało byc wersją final. W sytuacji, kiedy rzeczywiscie ma być
rc5 to są trzy wyjścia:
1. Przy upgrade do rc5 podbic epoch i dawać wersję 3.1rc5
2. Juz teraz przemianować wszystko co jest updatnięte na 3.1rc4 i epch++
3. Przy upgradach do rc5 i 3.1 final dawać release++ ze stosownym
komentarzem w logu

Dwa pierwsze rozwiazania nie bardzo mi się podobają - choćby dlatego, że
tary się nazywają *-3.1.tar.bz2

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl