co rsyncować

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 26 Lis 2002, 12:55:36 CET

Hejka!

Właśnie robię porządki na ftpie i jakoś tak zacząłem się zastanawiać co
rsyncować?

pld_1.0        	Rsync Server of the first release of PLD (Ra)
pld_ra         	Rsync Server of the first release of PLD (Ra)
pld_stable     	Rsync Server of the stable release of PLD (Ra)

Czy dobrze rozumuję, że rsyncując pld_stable, to jak się zaczną pojawiać
pakiety dla PLD 2.0 to będą się tam znajdować? Czy jak?

Może ktoś w końcu objaśni mi ten cały bajzel na rsyncu ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)